Veelgestelde vragen

Wij beschikken over een grote showroom waar tal van producten staan uitgestald. Onze showroom is dagelijks geopend van 09.00-17.00 uur en zaterdags op afspraak. 

U mag uw bestelling binnen 2 weken na ontvangst terug sturen. U betaalt dan alleen de kosten van het retourneren.

Veel van onze producten staan op voorraad en kunnen dus in ons magazijn worden afgehaald. Wij beschikken over een eigen bezorg en montageservice die snel en vakkundig uw artikelen levert en monteert in heel Nederland.

Bezorgkosten worden bij bestellingen meer dan € 500,00 niet gerekend, anders betaalt u slechts € 19,00 inclusief b.t.w. voor de verzendkosten. Voor de montage wordt een schiftelijke opgave verstrekt.

Wij geven op veel producten 10 jaar garantie. Bij reparatie buiten de garantie rekenen wij geen voorrijkosten. Mochten er klachten zijn dan kunt u dit telefonisch of per e-mail kenbaar maken, dan dienen wij dit binnen 30 dagen op te lossen. Bent u om wat voor redenen ook, niet tevreden of voldoen wij niet aan de voorwaarden dan kunt u Webshop Keurmerk hiervan op de hoogte stellen of contact opnemen met de geschillencommissie van de brancheorganisatie NOVAKA ; http://www.novaka.nl/contact/.

Wij kunnen uw oude meubilair eventueel inruilen, en geven hiervoor een behoorlijke prijs.